Майстер-клас на тему
«Мерчандайзинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів»
7 квітня 2021 року кафедрою маркетингу, цифрової економіки та підприємництва проведено майстер-клас на тему «Мерчандайзинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів» (організатор – к.е.н., в.о. доцента Зеленюк О.В) .
Спікером майстер-класу виступила супервайзер ТОВ «РОМА» Шипітко Христина.
З вітальним словом на початку майстер-класу виступила заступник директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу, к.т.н., доцент Лошенюк Ірина Романівна, яка відзначила важливість та місце обраної тематики у структурі підготовки майбутніх фахівців, необхідність використання сучасного інструментарію мерчандайзингу для підвищення ефективності функціонування підприємств торгівлі.
Присутні студенти та викладачі завдяки підготовленій спікером презентації отримали максимум корисної інформації щодо особливостей використання мерчандайзингу ТОВ «РОМА» у розрізі наочної демонстрації застосування правил мерчандайзингу для організації ефективної викладки товарів, використання дієвих інструментів впливу на поведінку споживачів. Окрему увагу Шипітко Х. приділила опису змін попиту на окремі групи товарів за час пандемії та відповідним маркетинговим рішенням.
Актуальність обраної тематики майстер-класу зумовила активну участь студентів у обговоренні представленої інформації, підвищений інтерес до вакансій мерчандайзерів та супервайзерів на ТОВ «РОМА», вимог роботодавця до молодих спеціалістів та можливостей кар?єрного росту.
Щиро вдячні ТОВ «Рома» та особисто Шипітко Христині за можливість поглиблення знань у сфері організації продажів та участь у формуванні фахових компетентностей майбутніх спеціалістів торговельної діяльності .